Известие

Collapse
No announcement yet.

Разум или страст?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Не зная какво го мислите толкова за тоя Мечо, който освен вътре и вънка е тотално дървен и грозен икаквото се сетите там от синонимите. Вярно дакажем че е с по-здраво окачванеот 166, но на фона на масовата ръжда подчертавам МАСОВА си е направо нож с две устриета. Освен всичко друго и ако нее с голям дизелов мотор е супер тромав,явно динамиката са я забравили при дизайна в завода
    За 166 съм съгласен с Nikola ,е отпреде малко измъчена откъм визия и че окачванто и е кофти като цяло, ное в пътипо-красива отвсякъде ,а и Арезето си е глас "меден"

    равносметката за мен ,ако ще се сравнява последно166 и W210, то алфата е за предпочитане, освен ако не си слепец
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от емо1975 Покажи съобщение
      Парите не ги рина с лопатата на двора, но мога да си позволя 2-3 бона годишно за ремонти при екстремни ситуации, повече би ми дошло в повече.
      Но тези пари не са ми излишни. Ако мога да не ги давам зорлем, естествено, че не бих
      В България малцина си поддържат е-класите с оригинални части от магазина. Повече се разчита на автоморги. Същото важи за либрите, капите, баварците и т.н. Сиромах-човек жив дявол - казал го е народът.

      Моята бившата "любов" - ако й бях пазарувал чарковете от магазина, щеше да ми излезе няколко бона в повече, а иначе за година вложих около 2 бона. Става въпрос за капа турбо.

      Всичко е въпрос на гледна точка. Лошото е 166-ци няма много по пътищата, съответно и по моргите. А и за ходова част моргата не върши работа.

      Но както се казва: кефът няма цена.

      Защо 166-ца да не е съизмерима с w210? По-лачена е, безспорно, но по другите показатели са си напълно съпоставими величини.

      Колега, каква кола караш в момента?
      sigpic
      Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
      Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

      Comment


      • #33
        В момента карам личен автомобил, който ползвам за служебни цели: дърта ипсилонка, на която съм й навъртял вече 140 хил км.
        Имам малки деца и не ми е достатъчна. Иначе, за работен добитък в градски условия е идеална.
        А иначе доскоро карах капа турбо.

        Comment


        • #34
          .

          С риск да се разсърди автора,да Пловдивската Капа турбо е негова.
          С каква цел ще я ползваш колата?Имаш деца хубаво,в седан може да се качи само багаж,ако е комби,може да се използва и тавана примерно за колела,това едно,второ тръваш на път с децата,нещото което ще гоня е не скорост а обем,в тоя ред на мисли седана го изключвам от класацията.Остава М.Б комби,но е отчаиващо грозен,Либрата е тясна,маи маи няма и хубава и широка и бърза,все нещо трябва да се преглътне
          Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

          Comment


          • #35
            Целта е да мога да натоваря цялата фамилия на дълъг път. Капата в това отношение беше идеална: голям багажник, въпреки ГИ-то, широко купе и прилична мощ...
            По комбита много не си падам. Бих взел единствено либра комби
            Карал съм лагуна2 комби. Беше приличен автомобил, но дълъг като тролей и нестабилен заради дължината си на завои.

            Трябва ми кола, която хем да е просторна и да мога да я товаря с багаж, хем да ми доставя кеф на магистралата и вози приятно. Не търся спортен звяр, а по-скоро "скучен" семеен автомобил, който разполага с мощ

            Тази кола не бих я карал често в града, освен ако не се налага да водя домочадието някъде.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от емо1975 Покажи съобщение
              Целта е да мога да натоваря цялата фамилия на дълъг път. Капата в това отношение беше идеална: голям багажник, въпреки ГИ-то, широко купе и прилична мощ...
              По комбита много не си падам. Бих взел единствено либра комби
              Карал съм лагуна2 комби. Беше приличен автомобил, но дълъг като тролей и нестабилен заради дължината си на завои.

              Трябва ми кола, която хем да е просторна и да мога да я товаря с багаж, хем да ми доставя кеф на магистралата и вози приятно. Не търся спортен звяр, а по-скоро "скучен" семеен автомобил, който разполага с мощ

              Тази кола не бих я карал често в града, освен ако не се налага да водя домочадието някъде.
              Значи СААБ или друго опелопроизводно от тия години.
              Giulietta 1,6 JTDm 2013
              156 SW 1,9 JTD 2003

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от емо1975 Покажи съобщение
                Критерий е, разбира се, не просто клеморедът, а грижата към детайла. Когато тя липсва, това говори за посредствена сглобка на иначе перфектна идея.

                От опит съм научил, че "дребните" кусури, ако са много и на често, това си е един голям проблем и за джоба и за нервната система.

                Но това са подробности. В случая по-скоро става въпрос за късмет.

                Що се отнася до ламарините: човек гледа и тогава купува.
                Аз пък ще ти кажа,че на 90 % от немските кошове,доста по-рано им се предават клеморедите,а меровците с тея проблемни ключове па ич не ми ги хвали.................днес ти работят ел.стъклата,утре не,днес се отключва колата,утре не.................не е като да нямам мерове около мен,повярвай ми................
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
                  Аз разбрах че става въпрос за W211. А да сравняваш W210 със Алфа 166 е все едно да сравняваш самолет с летяща чиния
                  Абсолютно алтернативно е и обратното.
                  Да сравняваш Алфа 166 с W211 е все едно да сравняваш самолет с летяща чиния.
                  Като поколение 166-цата е точно по средата и нито е да я сравняваш с В210, нито с В211.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                    Абсолютно алтернативно е и обратното.
                    Да сравняваш Алфа 166 с W211 е все едно да сравняваш самолет с летяща чиния.
                    Като поколение 166-цата е точно по средата и нито е да я сравняваш с В210, нито с В211.
                    Принципно W211 започват да го правят 2-3 години след 166-цата, затова че от технологична гледна точка няма как да ги сравниш. Относно здравината, надеждността и цените на частите мисля че може да се поспори кое е по сполучливо
                    sigpic
                    Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                    Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
                      Принципно W211 започват да го правят 2-3 години след 166-цата, затова че от технологична гледна точка няма как да ги сравниш. Относно здравината, надеждността и цените на частите мисля че може да се поспори кое е по сполучливо
                      Ами същото, както казах, че В210 пък се прави 3 години преди 166-цата, но пък е напълно съизмерима от технологична гледна точка като екстри.
                      За здравината няма смисъл да се спори.
                      Проблема е тук, че масово се повдигна под въпрос, че разбираш ли Мерото било много по-скъпо от гледна точка на части, особено В210, а това ама въобще не е така.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                        Ами същото, както казах, че В210 пък се прави 3 години преди 166-цата, но пък е напълно съизмерима от технологична гледна точка като екстри.
                        За здравината няма смисъл да се спори.
                        Проблема е тук, че масово се повдигна под въпрос, че разбираш ли Мерото било много по-скъпо от гледна точка на части, особено В210, а това ама въобще не е така.
                        Не знаех че W210 има серийно: борд компютър, пълен ел.пакет, климатроник, ABS и т.н. - на това ли казваш напълно съизмерим автомобил от към екстри и технологии
                        А относно W210 не мисля изобщо да го коментирам - просто един морално остарял на 20 и повече години
                        Last edited by pininfarina; d.m.y г., 19:49.
                        sigpic
                        Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                        Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
                          Не знаех че W210 има серийно: борд компютър, пълен ел.пакет, климатроник, ABS и т.н. - на това ли казваш напълно съизмерим автомобил от към екстри и технологии
                          А относно W210 не мисля изобщо да го коментирам - просто един морално остарял на 20 и повече години
                          Това, че някои неща ги няма към стандартното оборудване, това не означава, че не е на същото технологично ниво, нали? Ако това за теб е технологично ниво, то значи представите ни се разминават. Кажи нещо, което 166-цата има, а 210-ката няма.
                          Че е остарял, остарял е, но и Алфата си е стар кошник вече.
                          Last edited by BO; d.m.y г., 21:30.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                            Това, че някои неща ги няма към стандартното оборудване, това не означава, че не е на същото технологично ниво, нали? Ако това за теб е технологично ниво, то значи представите ни се разминават. Кажи нещо, което 166-цата има, а 210-ката няма.
                            Че е остарял, остарял е, но и Алфата си е стар кошник вече.

                            Ми най елементарното - няма ксенон например, парктроник също доколкото се сещам,няма ел.прибиране на огледалата и навигазия. Можеш да сравниш технологично и телефоните на двата автомобила. Като много те кефи тая немска волга купи си я и ни остави да си караме 166-ците кошници и да дерзаем
                            Last edited by pininfarina; d.m.y г., 21:59.
                            sigpic
                            Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                            Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                            Comment


                            • #44
                              Относно w210
                              Стара, стара, колко да е стара: производство между 95-та и 2002-ра.

                              166
                              Производство между 1998 и 2007-ма. В Бг фейслифтките на 166 обаче са колекционерска рядкост.

                              Като технологии не са чак толкова различни. Особено застъпващите се години.
                              Просто са различен тип автомобили и е въпрос на вкус и мерак кой какъв ще си хареса.

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
                                Ми най елементарното - няма ксенон например, парктроник също доколкото се сещам,няма ел.прибиране на огледалата и навигазия. Можеш да сравниш технологично и телефоните на двата автомобила. Като много те кефи тая немска волга купи си я и ни остави да си караме 166-ците кошници и да дерзаем
                                Пак казвам, че бих избрал 166-цата и не искам да се заяждам, но гореизброеното оборудване го има като опция и при W210, при 166 също не всичко се вгражда като стандартно оборудване!
                                П.п. Телефоните няма как да ги сравним, най-малкото защото като сляза от 166-цата не мога да си сложа телефона и в джоба си...
                                Last edited by nblagoev; d.m.y г., 22:44.
                                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
                                Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
                                Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
                                Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

                                Comment

                                Working...
                                X